dimarts, 26 de setembre de 2017

03/05/2017

Sant Miquel de les Masies 2017

Programa d'activitas:

12h30 - Missa solemne, seguida per les tradicionals benediccions del pa i del terme.
17h - Ball amb:
               Jordi Rojals i el seu acordió
19h - Sorteig del corder
        per recuperar l'alè i seguir ballant

L'aparcament es delimitarà de manera semblant a l'any passat.
L'ajuntament posarà a disposició les Barbacoes municipals
Hi haurà servei de bar

__________________________________________________

A continuació us detallem les condicions de l'autorització per foc del Agents rurals:

- El lloc ha d'estar net de vegetació en un radi de 5m al voltant del foc.

- Només s'autoritzen els focs que estiguin dins de la zona delimitada per l'Ajuntament.

- Els responsables de l'activitat, vetllaran que les fogueres estiguin ben apagades abans d'abandonar el lloc.

- Indispensable la presència d'un kit de prevenció amb un dipòsit d'aigua de com a mínim 250 litres amb motobomba.

- Les flames no superaran el metre d'alçada.

- El lloc de l'activita es deixarà net de brossa i deixalles.

- S'ha de disposar de telèfon mòbil per poder donar avís immediat davant de qualsevol incidència al 112.

- Abans d'iniciar l'activitat, cal consultar el web del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació per conèixer si ha estat suspesa, bé per activació del nivell del pla alfa, bé perquè les condicions de perill així ho aconsellen, bé per l'adopció de mesures extraordinàries en aplicació de l'article 18 del Decret 64/1995. La consulta del nivell del pla alfa existent a la zona es farà mitjançant l'adreça web http://www.gencat.cat/medinatural/incendis/plaalfa/, mitjançant el telèfon del seu ajuntament, o el telèfon d'atenció ciutadana (012). El pla alfa s'actualitza cada dia a les 0:00h i a les 9:30h, hora oficial.

- L'autorització la durà a sobre el responsable durant el desenvolupament de l'activitat i vetllarà pel seu compliment.

- L'activitat s'ha de fer exclusivament el dia i l'hora esmentada en aquesta autorització. (a saber, diumenge 14 de Maig de 12h a 14h)

- Cal apagar les brases amb aigua un cop acabada l'activitat. No es pot apagar amb terra o sorra.

- Amb una velocitat sostinguda de vent superior a 10km/h, l'activitat no pot començar o s'haurà d'aturar  (orientativament poden servir els valors de l'Escala Beaufort)

Aquesta autorització quedarà suspesa en cas d'activació del pla alfa al nivell 2 o superior.