dimecres, 22 de novembre de 2017

16/08/2017

Resposta (del Departament de Territori i Sostenibilitat) a reclamació (per la problemàtica amb el transport públic), remissió de descàrrec.

Número d'expedient IE25-0223-17/41542

En relació amb la reclamació que vareu presentar contra un concessionari de la Generalitat de Catalunya pel servei de transport regular de viatgers, us fem tramesa del descàrrec que el concessionari ha presentat a aquest Servei Territorial de Transports de Lleida.

Us demanem que l'analitzeu i que si ho considereu convenient, en un termini màxim de 10 dies comptant a partir de l'endemà d'haver rebut la present notificació, aporteu la ratificació de la reclamació o l'aclariment del que creieu escaient identificant sobretot el número d'expedient que consta a l'encapçalament d'aquest document.

Us comuniquem, perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin, que havent-se observat diverses presumptes infraccions a la normativa de transports terrestres per carretera, s'han incoat diversos expedients sancionadors a l'empresa SA. ALSINA GRAELLS DE AUTO TRANSPORTES.

El cap del Negociat de Sancions

Podeu consultar una còpia del document entrat a registre, a l'enllaç de sota.