dimecres, 22 de novembre de 2017

28/08/2017

Concurs de Cartells "Fira del Rovelló 2017"

Organitzen Guillem i Esther

1. Objecte del concurs. El present concurs té per finalitat potenciar la creació artística i la participació del poble, així com donar difusió a la Fira del rovelló.
Les obres o cartells concursants hauran de ser originals i inèdites.

2. Tècnica i dimensions. La tècnica de les obres a presentar és lliure però adaptada als mitjans d'impressió.
Per aquest motiu no s'admeten tintes metal·litzades ni fluorescents, ni tampoc relleus o volums aferrats o enganxats.
Els cartells s'han de presentar sobre paper blanc en format DIN A3 (297x420 mm) vertical.
Al cartell hi haurà de constar:

23a Fira del Rovelló
                                                                        Coll de Nargó
                                                                     7 d'Octubre 2017

3. Cada participant pot presentar un màxim de dues obres les quals s'hauran de lliurar a l'Ajuntament de Coll de Nargó.

La data límit d'entrega serà fins les 14h del dia 18 de Setembre.
Les obres s'entregaran en un sobre blanc tancat i sense el nom. Només hi constarà un pseudonim. Les dades personals de l'autor hauran de constar en un altre sobre més petit a l'interior del sobre gran, el qual haurà de portar-hi també el mateix pseudònim. Hi ha de constar el nom, telèfon i adreça electronica. En el cas de lliurar dues obres, aquestes s'hauran d'entregar en dos sobres diferents i pseudònims diferents.

4. El jurat estarà format per diverses persones del poble de Coll de Nargó.

5. Els premis es lliuraran el dia 7 d'Octubre durant la presentació de la Fira del Rovelló.
PREMIS:   1r. 60 euros
                  2n. 30 euros
                  3r. 30 euros

Els premis s'hauran de gastar a les parades de la Fira del Rovelló durant el dia 7 d'Octubre. totes les obres presentades s'exposaran durant els dies de la Fira a la sala polivalent de Coll de Nargó.

A partir del dia 7 d'Octubre per la tarda, els autors podran recollir les seves obres a la sala polivalent.