dissabte, 23 de setembre de 2017

07/09/2017

Decret d'alcaldia 74/2017

De suport al referendum per l'autodeterminació de Catalunya convocat per l'1 d'Octubre

Atesa laprovació per part del Parlament de Catalunya de la Llei del Referèndum per lautodeterminació de Catalunya i del Decret de convocatòria signat pel Govern de la Generalitat per a celebrar-lo en data 1 doctubre de 2017, lAlcalde de lAjuntament de Coll de Nargó, en exercici de les atribucions de representació,

MANIFESTA:
Primer.- El ple suport al Referèndum que sha convocat pel proper dia 1 doctubre de 2017 i complir les previsions que es concreten a lesmentada Llei.
Segon.- Donar compte daquesta resolució al Ple de lAjuntament en la propera sessió ordinària que se celebri.
Tercer.- Comunicar aquesta resolució al Govern de la Generalitat de Catalunya, a lAssociació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) i a lAssociació de Municipis per la Independència (AMI).

Signatura
Martin Riera Rovira