dijous, 14 de desembre de 2017
Pl. de l'Ajuntament, 1, Coll de Nargˇ - 25793

18/09/2017

Tractaments aeris control processionÓria 2017

Informaciˇ d'interŔs per als residents i usuaris dels nostres boscos.

La propera setmana () estÓ previst que comenci la campanya de tractament aeri de control de la processionÓria del pi.áEls tractaments es fan a ultra-baix-volum (3l/ha) i s'utilitzarÓ un producte biol˛gic (Bacillusáthuringiensisávar. Kurstaki)áque no Ús t˛xic per a les persones, queáÚs compatible amb l'agricultura i ramaderia ecol˛gicaái que tÚ una persistŔncia a les fulles de menys de 10 dies.

Us adjuntem el plÓnol de les zones a tractar corresponents al vostre municipi, per a quŔ pugueu informar als ve´ns. Quan sapiguem en quines dates estÓ previst fer els treballs al vostre municipi us trucarem amb la mÓxima anticipaciˇ possible.

Per a qualsevol comentari, consulta o informaciˇ, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres (sanitatforestal.daam@gencat.cat 93-5674170)