dimecres, 22 de novembre de 2017
Pl. de l'Ajuntament, 1, Coll de Nargˇ - 25793

09/11/2017

EDICTE - Aprovaciˇ provisional de creaciˇ i modificaciˇ d'Ordenances per l'any 2018

Publicat avui dijous 9 de novembre de 2017 al BOP

El Ple de l'Ajuntament de Coll de Nargˇ, en sessiˇ celebrada el dia 6 de novembre de 2017, va aprovar la creaciˇ i modificaciˇ provisional de les ordenances que seguidament es detallen i que han de regir durant l'exercici 2018 i fins a nova modificaciˇ:

Ordenances fiscals de nova creaciˇ:
- Ordenanša n˙mero 22: ordenanša reguladora i fiscal de l'espai natural congost de les basses del Codˇ de Coll de Nargˇ.

Modificaciˇ de les ordenances fiscals segŘents:
- Ordenanša n˙m. 1: impost sobre bens immobles de naturalesa r˙stica.
- Ordenanša n˙m. 3: impost sobre vehicles de tracciˇ mecÓnica.
- Ordenanša n˙m. 6: taxa per prestaciˇ del servei de cementiri.
- Ordenanša n˙m. 7: taxa de clavegueram.
- Ordenanša n˙m.20: Taxa pels serveis de l'Escola d'Educaciˇ Infantil de primer cicle de Coll de Nargˇ.

Aquestes ordenances es podran consultar a les oficines municipals durant un termini de 30 dies durant els que es podran presentar alĚlegacions i reclamacions. Si no se'n presenten durant el referit termini d'exposiciˇ p˙blica, s'entendrÓ definitivament aprovada la modificaciˇ, sense cap trÓmit posterior, excepte el de publicaciˇ del seu text Ýntegre.

Podeu veure la publicaciˇ oficial del BOP a l'enllaš de sota.