dijous, 14 de desembre de 2017

20/11/2017

Col·locació del nou parc de Salut per la Gent Gran

En el marc de les politiques de salut pública de la Diputació de Lleida

Dijous 16 de novembre, l'empresa contractada per la Diputació va col·locar l'Espai Lúdic i de Salut per a la Gent Gran.

La seva col·locació és l'inici d'un seguit d'accions encarades a promoure els habits saludables i d'automanteniment de la nostra franja de població de més edat, i preten ser no només una eina de salut i esbarjo, sinó també d'interrelació i convivència.

En els propers dies, s'acabarà de perfilar l'agenda de la resta d'activitats lligades a la col·locació del Parc de Salut i us anirem precisant el contingut per si són del vostre interès.

Per ara, us animem a utilitzar-lo i a fer-nos arribar qualsevol comentari o opinió que tingueu. Esperem que us sigui d'utilitat.

Llicència de Creative Commons
Totes les imatges d'aquest article estan subjectes a una llicència de Reconeixement-Compartir Igual 4.0 Internacional de Creative Commons
Obra de Raquel Riera Rovira