dilluns, 10 de desembre de 2018

08/06/2018

Liceu a la Fresca 2018 - Manon Lescaut

Dissabte 16 de Juny a les 22h, a Sant Climent

El Liceu a la fresca és un projecte amb un fort component divulgatiu, de desmitificació de conceptes associats al gènere amb accés a títols atractiu i accessibles, per fer gaudir a tothom amb i de la immensitat de lòpera, assistint duna manera única, propera i informal a una funció al Liceu: El Liceu de Tots.

El projecte es va iniciar el 2007 amb Òpera a la Platja que consistia en la retransmissió, a través duna pantalla gegant i en fals directe, de lòpera que s'estava representant en el propi Teatre.

La Temporada 2014-2015 aquest projecte es va fer realitat de nou, gràcies a la col·laboració de Televisió de Catalunya, i es va fer la retransmissió de La Traviata. En aquest projecte es van afegir uns quants municipis que a través de pantalles situades a les seves places i carrers van fer arribar l´òpera a les seves poblacions. La tradició sha anat repetint durant les següents temporades i cada cop més poblacions han participat al Liceu a la fresca, fent arribar lòpera als seus municipis i fent gaudir de l'òpera a cada cop més públic.

Aquest any, el nostre municipi s'hi ha adherit, i si el temps ho permet, la projecció es farà al pati de l'esglesia romànica de Sant Climent.

Us convidem i animem a tots a assistir-hi.

Previsió Meteorològica