dissabte, 24 de agost de 2019

Aplec de Sant Miquel de les Masies 2019

Diumenge 12 de Maig

Programa d'actes:

12h30 - Missa solemne seguida de les tradicionals benediccions del pa i del terme

16h30 - Ball amb el

Duo Laser

Durant el ball es farà el tradicional sorteig d'un corder.

Hi haurà servei de bar.
S'habilitaran zones d'aparcament i barbacoes per cuinar.

__________________________________________________

A continuació us detallem les condicions de l'autorització per foc dels Agents Rurals:

- Només s'autoritzen els focs que estiguin dins de la zona delimitada per l'Ajuntament.

- Indispensable la presència d'un kit de prevenció amb un dipòsit d'aigua de com a mínim 250 litres amb motobomba.

- El lloc ha d'estar net de vegetació en un radi de 5m al voltant del foc.

- El lloc ha de tenir una zona de protecció de 25 metres al voltant de la zona de seguretat.

- S'ha de comprovar la garantia del subministrament d'aigua de manera prèvia a l'inici de la situació de l'activitat amb risc d'incendi forestal i cada 2 hores.

- S'ha de comprovar de manera prèvia a l'inici de l'activitat amb risc d'incendi la funcionalitat dels dipòsits i el material d'extinció que l'acompanyi cada 8 hores.

- L'activitat s'ha de fer exclusivament el dia i l'hora esmentada en aquesta autorització. (a saber, diumenge 14 de Maig de 12h a 14h)

- L'autorització la durà a sobre el responsable durant el desenvolupament de l'activitat i vetllarà pel seu compliment.

- Les flames no superaran el metre d'alçada.

- Amb una velocitat sostinguda de vent superior a 10km/h, l'activitat no pot començar o s'haurà d'aturar (orientativament poden servir els valors de l'Escala Beaufort)

- S'ha de disposar de telèfon mòbil per poder donar avís immediat davant de qualsevol incidència al 112.

- El lloc de l'activita es deixarà net de brossa i deixalles.

- Abans d'iniciar l'activitat, cal consultar el web del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació per conèixer si ha estat suspesa, bé per activació del nivell del pla alfa, bé perquè les condicions de perill així ho aconsellen, bé per l'adopció de mesures extraordinàries en aplicació de l'article 18 del Decret 64/1995. La consulta del nivell del pla alfa existent a la zona es farà mitjançant l'adreça web http://www.gencat.cat/medinatural/incendis/plaalfa/, mitjançant el telèfon del seu ajuntament, o el telèfon d'atenció ciutadana (012). El pla alfa s'actualitza cada dia a les 0:00h i a les 9:30h, hora oficial.- Cal apagar les brases amb aigua un cop acabada l'activitat. No es pot apagar amb terra o sorra.Aquesta autorització quedarà suspesa en cas d'activació del pla alfa al nivell 2 o superior.

- Cal disposar d'un punt d'aigua, distància, 2 mànegues, 1 presa d'aigua, 1 motobomba, 2 extintors.