divendres, 3 de juliol de 2020

30/03/2020

Comunicat del CAP Alt Urgell Sud

Davant l’allau de dubtes i inquietuds sorgits entre els nostres ciutadans/ne, provocats per l’emergència sanitària que suposa la pandèmia del COVI-19, l’equip d’atenció Primària de l’EAP alt Urgell Sud, emet el següent comunicat::

Davant lallau de dubtes i inquietuds sorgits entre els nostres ciutadans/ne, provocats per lemergència sanitària que suposa la pandèmia del COVI-19, lequip datenció Primària de lEAP alt Urgell Sud, emet el següent comunicat::

• Al nostre territori, actualment, no hi ha cap focus de la COVI-19 que provoqui o hagi provocat un augment dels cassos. La nostra estadística actual és, la que cap esperar  El grau dinfectats per cada 100.000 habitants és inferior  al 50%.
  • Sol·licitem que, per tal que, això es mantingui i talment es redueixi, seguiu les instruccions que es van actualitzant; tant per mitjans de les xarxes socials ( a les que  recomanem que us uniu) com pels tradicionals (TV...)
  • És important que seguiu les recomanacions de forma estricta, en la mesura del possible,. No per nosaltres mateixos, que també,  si no per aquells/lles veïns/nes fràgils amb problemes de salut que sen poden veure més severament perjudicats.
  • Shan habilitat mitjans com les trucades telefòniques, lobertura massiva de le-consulta (e-mail amb el vostre metge de capçalera) i l utilització de la Tarja sanitària (per anar a buscar els medicaments que es precisin), per disminuir els desplaçaments en entorns de risc, com és el Centre de salut.
  • En cas de problemes de salut greus i urgents, podeu trucar al CAP en horari dobertura habitual (no sha canviat) o bé, al 061 (en horari durgència) i els nostres professionals o bé, es desplaçaran al domicili o bé us traslladaran al CAP segons sigui la necessitat.

Des del CAP expressar les nostres condolences a les famílies, veïns, amics i coneguts que shan vist afectats per la cara més fosca i inhumana daquesta pandèmia, des del nostre cor us enviem tot lescalf i una forta abraçada.

Només ens resta agrair-vos immensament tota la vostra comprensió, col·laboració i ajut desinteressat que en aquesta època dincertesa, estrés emocional i físic que esperem sacabi en breu i lo millor possible.

Moltes gràcies

EAP Alt Urgell Sud