dissabte, 6 de març de 2021

25/11/2020

A partir de demà ja pots tramitar el nou ajut per a professionals i empreses del sector turístic

beneficiaris d'aquesta subvenció els guies de turisme de Catalunya habilitats; titulars d'establiments d'allotjament turístic (establiments hotelers, apartaments turístics, càmpings i establiments de turisme rural); explotadors d'habitatges d'ús turístic;

Em plau informar-vos que a partir de demà dijous a les 9 hores, a través del Canal Empresa, ja podreu tramitar els nous ajuts directes que posem a disposició del sector turístic, tal i com publica avui el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). Aquesta tercera línia d'ajuts, dotada amb 19 milions d'euros, està pensada de nou per a autònoms i empreses que han vist afectada la seva activitat turística per la Covid-19.

Us recordo que aquestes subvencions, impulsades novament pel Departament d'Empresa i Coneixement, són compatibles amb les dues línies dajuts anteriors que ja shan atorgat des de la Direcció General de Turisme.