19° / 9° Nuboso con tormenta

Creu Sant Jordi 2023

Els Raiers de la Ribera del Segre pel seu paper important en conservar el patrimoni immaterial català a través del record i de la manifestació de l'ofici de raier han rebut un gran reconeixement amb la Creu Sant Jordi 2023.

DIMARTS 25 ABRIL 2023

Benvolguts Raiers de Coll de Nargó,

El Consistori us fa aquesta carta per felicitar-vos per la distinció rebuda avui amb La Creu Sant Jordi 2023.

Celebrem aquest “premi” del qual pensem que tots en formem part, ja que és part del nostre municipi i sobretot de la nostra història, el qual reconeix la importància del treball dels nostres avantpassats així com la feina de tots aquells que feu el possible perquè es mantingui aquesta tradició viva any rere any.

Agraïm també la col·laboració amb la nostra entitat, que esperem que continuï fent-se forta cada dia.

Afectuosament,

Ajuntament de Coll de Nargó