28° / 12° Intervals de núvols

Activació del Pla Alfa nivell 3 per a les poblacions de l'Alt Urgell

DIJOUS 12 AGOST 2021

Benvolguts,

Recordeu que s'ha activat el nivell 3 del Pla Alfa als següents municipis de la comarca:

Bassella

Cabó

Coll de Nargó

Fígols i Alinyà

Oliana

Organyà

Peramola.

Es mantindrà mentre duri l’episodi d’altes temperatures previst pels propers dies.

En els municipis afectats queden suspeses totes les activitats amb risc d’incendi forestal autoritzades (treballs forestals, treballs en infraestructures, -bufadors, radials-)

Que així ho tinguin contemplat a les condicions de l’autorització. També la utilització de barbacoes en àrees recreatives.

Es tancaran els accessos a La Baronia de Rialb (es permet el pas a les persones que hi tenen casa –pròpia o turisme rurals-), amb l’objectiu de disminuir el risc d’atrapament de persones al bosc en cas d’incendi.

Podeu consultar el Pla Alfa al següent enllaç: http://agricultura.gencat.cat/ca/ambits/medi-natural/incendis-forestals/mapes/mapa-pla-alfa/

Si veieu qualsevol situació de risc truqueu al 112.

Us demanem que ens ajudeu a difondre aquestes mesures preventives.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració en la prevenció dels incendis forestals.

Atentament,